Sıkça Sorulan Sorular


1- Sisteme her veli kayıt yaptırabiliyor mu?

Evet, her veli sistemimize kayıt yaptırabilir. Eğer okul ve servis araçlarında ilk kez kullanılacaksa, velilerin bize başvurması halinde sisteme geçişleri sağlanacaktır.

2- Türkiye’deki tüm illerde bu sistemi kullanabilmek mümkün mü?


Evet, mümkündür. Bize başvurulması yeterlidir.

3- ServisCELL sisteminden faydalanabilmek için ne yapmalıyım?


http://www.serviscell.com.tr/ServisCELL/BasvuruFormu  adresinden başvuru formumuzu doldurabilir ve bize ulaşabilirsiniz.

4- ServisCELL sistemine kayıt olduktan sonra ne zaman aranmaya başlarız?



Kaydınız onaylandıktan sonra ServisCELL sistemi tarafından aranmaya başlayacaksınız.

5- ServisCELL arama sistemi nasıl çalışır?



Sistemimiz her velilinin sabah ve akşam servis gelişlerinde, kendi tercihene göre belirlemiş olduğu mesafeden okul servis aracının geldiğini, veli telefonlarına sesli arama ile haber verir.

 
6- Kaç telefon numarası verebilirim?



Her veli sabah ve akşam için dilediği kadar GSM ve sabit telefon numarası tanımlayabilmektedir.

7- Serviscell sistemi üzerinde servis aracımı da izlemem mükün mü?



Evet mümkün, her veli sistem tarafından kendisine verilen kullanıcı adı ve şifre ile internet ve akıllı telefonlar üzerinden servis araçlarını on-line olarak izleyebilmektedir.

8- Sistem üzerinde geçmiş raporlarımı görebilir miyim?



Evet, verilen kullanıcı adı ve şifre ile veliye ait servis geliş ve bildirim zamanları gibi tüm geçmiş raporlar görülebilmektedir.

 
9- Sistem bildirimleri bana arama yoluyla mı gelecek?



Sistem bildirimleri sabah ve akşam, servis aracı evinize yaklaştığında telefonlarınıza arama olarak gelir ve bildirim detayı sesli olarak verilmektedir.   

10- Bildirimleri sms olarak da alabilir miyim?



Evet, alabilirsiniz. Veli tercihine göre tüm bildirimler SMS olarak da yapılabilmektedir. Dilerseniz, SMS ve arama bildiriminin her ikisini birlikte de alabilirsiniz.  

11- Servis aracının okula varış ve okuldan çıkış bildirimlerini alabilir miyim?



Evet, servis aracının okula giriş ve çıkış bildirimlerini hem SMS hem de arama olarak alabilirsiniz.

12- Telefonum kapalıysa, başka bir telefon numarasına yönlendirebiliyor muyum?



Sistem sadece tanımlı telefon numaralarına bildirim yapabilmektedir. Ancak dilerseniz, telefonunuzu kendi ayarlarınızdan yönlendirebilirsiniz. Böylece telefonunuz kapalıyken sizi arayan bütün numarala başka bir telefon numarasına yönleneceği gibi ServisCELL de yönlendirdiğiniz numarayı arayacaktır.

13- Telefon numaram meşgulse sistem beni tekrar arayacak mı?



Telefonunuz meşgulse sistem sizi 10 saniye içerisinde tekrar arar. Telefonunuzdaki “bekleme modu” özelliğini aktif hale getirdiğiniz de, sistem size çağrı yaptığı zaman, başka bir görüşme yapsanız bile,  telefonunuza gelen çağrıyı görebilirsiniz.

14- Sistemin arızalanması durumlarında ne yapılmaktadır?



Sistemin herhangi bir nedenle geçici olarak devre dışı kalma durumunda; sistem, otomatik olarak, sizi bu arıza ile ilgili bilgilendirecek ve sizden çocuğunuzu, sistemin çağrısını beklemeden, servisin geliş saatlerini esas alarak, 5 dakika önce servisi beklediği noktaya çıkarmanızı isteyecektir.

15- Çocuğumun okula gitmediği günlerde sistemin beni aramaması için ne yapmalıyım? 



 Aranmak istemediğiniz tüm zamanlarda, kullanıcı adı ve şifrenizle, sistem üzerinde tüm bildirimleri kapatabilir ve dilediğiniz zaman açabilirsiniz. Detaylı bilgi için lütfen kullanım kılavuzumuzu okuyunuz.

16- Telefon ve mesafe bildirim bilgilerimi değiştirebiliyor muyum?



Dilediğiniz zaman kullanıcı adı ve şifrenizle sisteme giriş yaparak; sabah ve akşam için telefon numaralarınızı ve mesafe bilgilerinizi değiştirebilirsiniz. Tüm değişimler 12 saat sonra güncellenmektedir.

 
17- Okul ve servis aracı değiştirmem durumunda ServisCELL’i kullanmaya devam edebilir miyim?



Evet, ServisCELL sistemini kullanmaya devam edebilirsiniz.

18- Birden fazla çocuğum aynı servisi kullanıyorsa ekstra ücret ödemem gerekir mi?



Aynı evde yaşayan kardeşler için ekstra ücret talep edilmez, bir öğrenci fiyatı uygulanır.